אחרי שנים של עבודה, מחשבה וניסיונות הגעתם למוצר או שירות חדשני, מזל טוב!
השוק הישראלי קטן מדי ולכן רוב הסטארטאפים והחברות הישראליות ממציאים ומייצרים עם התכוונות לשוק הגלובלי. כדי לפרוץ לשוק הבינ"ל צריך השקעה מסיבית בתקציבי שיווק, פרסום ויח"צ. תקציבים שבדרך כלל לא עומדים לרשותם של סטארטאפים.
אז איך בכל זאת ניתן לצלוח את האוקיינוס ולהגיע לשווקים הנכונים? התשובה לא בהכרח מורכבת!
להלן אבני היסוד לשיווק בינלאומי – דברים בסיסיים שחשוב לדעת ברמת ה-A-B-C;
מילת באז חדשה היא "אירוע היברידי" שחלקו במיקום פיזי וחלקו בעולם הווירטואלי/דיגיטלי – בדרך כלל בזום.
רוצים להתעדכן ראשונים על המסלולים הפתוחים להגשה, החדשות והאירועים שלנו?
הירשמו לניוזלטר!